Педагог сацыяльны

Дзейнасць СППС

I. Мерапрыемствы па прафілактыцы:

  • залежных паводзін навучэнцаў;
  • суіцыдальных паводзін;
  • правапарушэнняў;
  • сямейнай неблаганадзейнасці;
  • эмацыйнага выгарання (для педагогаў).

II. Асвета навучэнцаў, бацькоў, педагогаў па пытаннях:

  • узроставых асаблівасцяў школьнікаў;
  • дзіцяча-бацькоўскіх адносін;
  • аптымізацыі педагагічнага ўзаемадзеяння;
  • прафарыентацыі;
  • каштоўнасна-сэнсавага самавызначэння.

III. Кансультаванне навучэнцаў, педагогаў, бацькоў:

  • тэматычнае (па пэўных тэмах, згодна з планам);
  • індывідуальнае (па запытах).

IV. Дыягнастычная работа:

  • вывучэнне працэсу адаптацыі навучэнцаў (1, 5, класы);
  • вывучэнне прафесійнай накіраванасці выпускнікоў;

V. Карэкцыйна - развіваючага праца:

  • інтэрактыўныя, трэнінгавыя заняткі з навучэнцамі па фарміраванні пэўных якасцяў, формаў паводзін, якія садзейнічаюць пераадоленню праблем, якія паўсталі;

VI. Праца па абароне правоў і законных інтарэсаў непаўналетніх:

  • аказанне сацыяльна-педагагічнай дапамогі навучэнцам ва ўмовах інтэграванага навучання і выхавання;
  • суправаджэнне дзяцей і рэабілітацыя сем'яў, якія знаходзяцца ў сацыяльна небяспечным становішчы;
  • праца з навучэнцамі, якія стаяць на ўліку ў ІСН, УК;
  • супрацоўніцтва з ІСН, СПЦ, КСН,  УАЗ «Замосцкая УА», раённы цэнтр гігіены і эпідэміялогіі і г.д.

VII. Арганізацыйна - метадычная работа:

  • планаванне, аналіз і абагульненне працы, пабудова перспектыў і прагнозаў;
  • прафесійнае самаўдасканаленне.